vineri, 5 iunie 2015

Pariul pe Miron Cozma în televiziune


Vătafu TV



În urmă cu ceva timp, am primit un mesaj prin care eram anunțat de apariția unei noi televiziuni în media românească, purtând un nume inedit, Vătafu TV. La prima citire, mi s-a părut o glumă, dar solicitând lămuriri chiar de la cel care mi-a trimis anunțul, Nicolae Vătafu, mi s-a precizat că este o treabă cât se poate de serioasă. Vătafu TV se preconizează a fi un proiect ambițios, care își propune să aibă un cuvânt de spus atât pentru publicul din țară, cât și pentru românii din străinătate.

La scurt timp, a apărut informația că noua televiziune ar fi a lui Miron Cozma, fostul lider al minerilor din Valea Jiului, fostul condamnat, fostul aspirant la statutul de politician. O personalitate controversată, cu o anumită imagine și percepție în România și nu numai. Astfel a apărut necesară o lămurire pentru opinia publică bulversată, mirată, confuză de noua postură: Vătafu TV este televiziunea lui Miron Cozma sau nu? Lămurirea este importantă pentru public, poate promova adevărul sau manipularea, poate atrage sau respinge din start audiența, după părerea mea.


Astfel am revenit la sursa primară a informației privind noua televiziune pentru a afla cum stau lucrurile și care este adevărul:

”-Eu sunt Nicu Vătafu și sunt patronul. Miron Cozma este Director de programe. Am discuții înaintate cu mai nulte persoane pentru alcătuirea echipei, printre care Grigore Culian de la New York , Romulus Ioniță semnatar al Chartei 77 alături de Paul Goma, încercăm ca în funcție de starea de sănătate a lui Paul Goma acesta să poată interveni de la Paris prin skype.”

-Domnule Vătafu, vă propun un interviu despre acest proiect numit Vătafu TV. Ce ziceți?

Nicolae Vătafu- Ok, Doamne ajută!


-         -              Sunteți disponibil?

N.V.- Eu sunt disponibil în fiecare zi .

-         În prezent, în România este inflație de televiziuni de toate felurile, majoritatea neperformante, fără impact la public și chiar falimentare. Ce va determinat să începeți un nou proiect de televiziune într-o piață suprasaturată de televiziuni neperformante?

N.V.- Inflația de televiziuni este benefică din punct de vedere concurențial.


-       Cât este valoarea investiției în proiectul Vatafu TV?

N.V.- Din punct de vedere al investiției eu am un principiu de țăran , în sensul că dacă vreau să fac ceva nu mă gândesc la costuri.


-       Ce fel de televiziune va fi, este una de nișă, generalistă, de care?

N.V.- Încercăm să acoperim un spectru cât mai larg de domenii.

-         Care se dorește a fi locul și rolul acestei noi televiziuni pe piața media românească?

N.V.- Așa, ca glumă, vrem sa fim primii.

-        Cărui public țintă doriți să vă adresați?

N.V.-Nu noi alegem publicul, el ne alege pe noi.

-         Cu ce idei, noutăți, emisiuni, proiecte vine această televiziune pentru a se putea impune pe piață?

N.V.-Mari noutăți nu avem: corupția, proxenetismul politic și social, umilirea populației, pericolul depopulării prin gonirea românilor din țară și înlocuirea cu arabi, evrei, turci și fel de fel de lighioane africane.

-         Din informațiile de până acum, unii dintre cei care au aflat de noua televiziune cred că va fi postul lui Miron Cozma, după cum a fost prezentat în presă.Al cui este acest post de fapt?

N.V. -Miron Cozma este director de programe așa cum a explicat și el .

-        Asocierea noului post TV cu Miron Cozma nu este din start un handicap în fața opiniei publice?

N.V.- Miron Cozma este un pariu pe care mi l-am asumat eu în condițiile sărăciei și mizeriei de astăzi.


-      Aveți în vedere extinderea emisiei și evident, aria de adresare a publicului din zona internațională?

N.V.- În mod sigur, vom avea puncte de lucru la Chișinău, Valencia, Beirut și Los Angeles .

-      Dacă ați primit licența de emisie, când va începe să emită televiziunea Vătafu TV?

N.V.- Vom emite 3-4 luni online până ne vom mai roda apoi, pentru a evita ingerința nocivă a CNA -ului românesc, voi cumpăra o licență din Republica Moldova și voi veni precum National Geografic.

-         -    Mult succes!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu