joi, 12 iulie 2018

Românii sunt pe cale de dispariție


Țara noastră cea ”albastră”


Am văzut sate și orașe acoperite de ape. Am văzut case înghițite de ape. Am văzut linii de cale ferată, poduri, drumuri luate de ape cu tot cu oameni, cu animale, cu mașini. Am văzut puhoaie de apă, aluviuni și pietre năvălind năprasnic peste tot ce au dat în cale. Am văzut oameni disperați, cu casele și avutul pierdute, încercând să-și salveze măcar viețile distruse. Am văzut pompieri, angajați la ISU, angajați la MAI sărind în ape în ajutorul oamenilor năpăstuiți.

Am văzut-o și pe premiera Viorica Vasilica Dăncilă, făcând paradă cu elicopterul în anumite zone calamitate. I-am văzut incompetența vizibilă și de pe Marte. A încurcat până și localitățile. Am văzut că nu a făcut nimic concret pentru sinistrații afectați de inundații. Doar promisiuni neonorate. Am văzut cum a fost luată la întrebări de cetățeni și a fost huiduită.
Am văzut potopul abătut asupra unei părți însemnate de țară. L-am văzut cu toții și cei din zonele neafectate de inundații. La televizor.

În tot acest timp, mai bine de trei săptămâni de când au dat ploile diluviene, i-am văzut pe mai marii țării, aleșii, făcând legi strâmbe în Parlament, doar să-i scape pe hoți din pușcărie și de la a nu intra după gratii. I-am văzut pe parlamentari făcând legile fărădelegii, favorizatoare și protectoare față de  alți potențiali hoți. Am văzut cum se luptă majoritatea să legifereze hoția.

Am văzut infractorii eliberați din pușcării. Am văzut cum mulți dintre acești infractori odată eliberați au comis alte infracțiuni grave: violuri, omoruri, hoții, tâlhării. Am văzut cum Legislativul a votat ca pușcăriașii să primească și bani din partea contribuabililor români, bani considerați despăgubiri pentru condițiile improprii din închisori. Am văzut cum politicienii penali fac totul ca guvernul să adopte ordonanță de urgență privind amnistia și grațierea.

Am văzut oamenii ai legii, transformați în hoți, infractori, agresori sexuali. Am văzut foști înalți demnitari acuzați de fapte grave, omor din culpă, anunțându-și cu mândrie revenirea în politică. Am văzut cum este demisă cu semnătura „notarului„ de la Cotroceni șefa DNA. Am văzut cum este atacată permanent lupta anticorupție, justiția, statul de drept. Am văzut cum democrația originală românească se clatină.

Am văzut protestele oamenilor care vor să trăiască într-o țară normală, fără hoți. Am văzut dezamăgirea cruntă a oamenilor față de situația tot mai ”albastră” din România. Am auzit tot mai mulți cetățeni care vor să emigreze.

L-am văzut pe al treilea om în stat, condamnat definitiv, amenințând. L-am văzut pe deputatul ”Mitralieră” amenințându-i public pe magistrați. Am simțit lașitatea și frica primului ales al țării.

Am văzut transformarea Bucureștiului, capitală europeană, într-o ”Veneție” mizerabilă. Am văzut-o pe primărița Gabriela Firea mândrindu-se cu ”marile realizări” din primii doi ani de mandat la Capitală. Am văzut și vedem Bucureștiul zi de zi, tot mai mizerabil, tot mai plin de gropi și ruine, tot mai aglomerat și blocat, tot mai insuportabil de trăit în el.

Am văzut și anul acesta, după încheierea anului școlar, că nivelul învățământului românesc scade drastic, iar analfabetismul crește alarmant. Am văzut cum în spitale intră oameni bolnavi cu speranță de viață și sunt scoși tot mai mulți morți.
Am văzut și cetățeni onești, responsabili, educați care vor să trăiască normal și să facă ceva pentru această țară. Am văzut că mulți dintre ei sunt tot mai dezamăgiți, disperați și vor să-și părăsească patria. Unii, definitiv.

România este o țară tot mai surprinzătoare. În sens negativ. Autodistrugătoare prin grija politicienilor care s-au perindat la putere, indiferent de culoarea lor politică. Cu ajutorul infractorilor din vârful puterii, care legiferează fărădelegea în numele unei democrații șchioape.

Tot mai mulți români se întreabă pe bună dreptate-În ce țară trăim?-cu toate că noi ar trebui să știm cel mai bine. Tot mai mulți români cred că nu se mai poate trăi normal, decent, demn, cinstit într-o astfel de țară.
Nimeni nu știe ce se va întâmpla, în următorii 10 ani, cu România. Va mai exista țara, dar românii vor mai viețuii în spațiul dintre Dunăre, Carpați și Marea Neagră?
 În unele țări din vecinătatea noastră deja s-a schimbat semnificativ procentul etniilor majoritare.
----------------------------------------------------------------------------------------
Cine dorește și crede că merită să ajute presa liberă și jurnalismul independent din România poate dona în conturile:

RO89INGB0000999904446953(RON) deschis laING Bank-Sucursala București
RO7IINGB0000999904446986 (EUR) deschis la ING Bank-Sucursala București.

Motto: Presa este câinele de pază al democrației. Citiți și gândiți!
Când presa nu este liberă, când presa este manipulată, când presa face jocuri de interese, când presa este folosită pe post de armă politică, când presa nu mai are atitudine, nu mai face informare și educare corectă, când presa nu mai este de partea legii și de partea cetățenilor Democrația este în pericol.
Paul Stan este un jurnalist independent, apolitic, nealiniat, neafiliat la nici un grup de interese politice, mafiote, afaceriste sau de altă natură.
Paul Stan este un jurnalist în slujba oamenilor cinstiți și a adevărului.
Paul Stan nu face jocuri politice și nu este tonomat manipulator.
Paul Stan nu este finanțat și susținut de nimeni.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu